Uued autod

2008

Tehke tutvust uue PEUGEOT 2008 kompaktse ja mitmekülgse SUV linnamaasturiga, mille disain ei jäta kedagi külmaks ning mis pakub võimsa juhtimiselamuse varustatuna innovaatilise 3D PEUGEOT i-Cockpit® armatuuriga, mida iseloomustavad ühtviisi nii tipptasemel tehnoloogilised lahendused kui ka võimsate ning tõhusate, nii sisepõlemis kui ka elektriliste mootorite valik.

DISAIN

MEELIÜLENDAV SUV LINNAMAASTUR

Veenva ja voolujoonelise siluetiga, kõrgendatud kliirensiga uus PEUGEOT 2008 SUV linnamaastur räägib ruumikusest ja jõulisusest.
Sõiduki väljapeetud, energiast pakatav ja pealehakkamist täis siluett moodustub pinguldatud ja skulptuursetest küljejoontest võimalikult struktuurielementide lähedal. Sõiduki väljendusrikas esiosa, isikupärane tulede valgusjoon, 18’’ valuveljed koos voolujooneliste kapslitega(1) ning horisontaaltasapinnaline kapott koos kapoti joont pikendavate, läikivmustade aknaliistudega ja Black Diamond musta värvi katusega

ILMSELGELT SILMAPAISTEV
Uue PEUGEOT’ 2008 SUV linnamaasturi esiosa silmapaistvus ja isikupära väljendub tavalisest tagapool paiknevas tuuleklaasis, mis rõhutab selle sõiduki nõtkust ja atleetlikkust. Sõiduki rõhtsa paigutusega kapott päädib esiosas suuremõõtmelise, kroomitud iluvõrega margikohaselt isikupäraste, kolme küünisejälge jäljendava valgusjoone ja masina kaslasliku pilgu modernsust esile tõstvate Full LED esitulede vahel.
HEA JUURDEPÄÄSUGA NING RUUMIKAS PAGASIRUUM.
Pagasiruum on madala lävega ja avara juurdepääsuga ning selle mahutavust on võimalik kombinatsioonis 2/3-1/3 valemi alusel kokkuliigendatava tagaistmega soovi korral vastavalt teie vajadustele veelgi suurendada. Pagasiruumi kahetasandiline põrand võimaldab paiknemisel ülemises asendis pagasiruumis veetavate asjade kiirema ja vaevatuma peale- ja mahalaadimise. Alumises asendis on rõhuasetus pagasiruumi mahutavusel.
LAINURKVAADE.
Uue PEUGEOT 2008 SUV linnamaasturi, katuseluugiga panoraamkatus* muudab salongi valgusküllaseks. Sellest on rõõmu kõikidele reisijatele kuni tagumiste istekohtadeni välja.
*Valikul või ei ole olenevalt versioonist saadaval

TAGATULED
Uue PEUGEOT’ 2008 SUV linnamaasturi toekate, läbiva läikivmusta iluribaga tagatiibade joone kohal troonib omakorda tagaosa dünaamilisust rõhutav antitiib, alaosas annavad väljanägemisele viimase lihvi summutitoru kaks kroomotsa.
Lisaks margikohaselt äratuntavatele LED tagatuledele tõstavad sõiduki kõrgtehnoloogilisust esile tuledes kolme küünisejälge jäljendavad ning nähtavuse tõstmiseks nii valgel ajal kui ka pimedal ajal põlevad tagatuled.
KÕRGEST KLASSIST MUGAVUS
Suurema mugavuse pakkumiseks kõikidele reisijatele on reisijateruumi tagaosa konfiguratsiooni viidud sisse ruumilisa pakkuvad muudatused, lisaks pakuvad praktilisi rakendusvõimalusi arvukalt salongi moodustatud nutikaid panipaiku.
Lisaks sellele on sõiduki müraisolatsiooni kvaliteet võrreldav luksusklassi sõidukite omaga.
MUGAVUS
Seadke ennast sisse uue PEUGEOT 2008 SUV linnamaasturi ergonoomilistel ja kehale head tuge pakkuvatel istmetel*.
Esiistmed on saadaval varustatuna istmesoojendusega*, massaažifunktsiooniga** ja elektriliselt asendisse seadistatavatena**.
*Saadaval põhivarustuses, lisavarustusena või ei ole olenevalt viimistlustasemest saadaval.
**Olenevalt mudeliversiooni viimistlustasemest põhivarustuses, lisavarustusena või pole saadaval. Massaažifunktsioon ja istmete elektriline asendiseadistus on saadaval üksnes juhiistme jaoks.

JUHIKOHT

ULATUSLIK KOGEMUS
Rikastage oma elamustepagasit uue, PEUGEOT i-Cockpit® 3D* juhikohal, mida iseloomustab intuitiivne ergonoomilisus ja mis hõlmab kompaktset rooli, 10’’ mahtuvuslikku puutetundlikku HD ekraani* ja digitaalset konfigureeritavat 3D näidikuplokki*.
See masin on varustatud „käed vabad – võti taskus“ käivitus- ja lukustussüsteemiga, mille aktiveerimiseks piisab sõidukile lähenemisest või sõidukist eemaldumisest**. Ühtviisi on teil võimalus oma teekondade isikupärastamiseks valides selleks soovikohase sõidurežiimi***
Uue PEUGEOT e-2008 SUV linnamaasturi roolis avanevad teile kõik PEUGEOT’ 3D i-Cockpit® armatuurlaua poolt pakutavad võimalused elektrisõiduki juhtimiseks vajalike valikutega ja läbisõiduulatuse optimeerimiseks pidurdamisel vabanevat energiat salvestava sõidurežiimiga**** koos reaalajas kuvamisele tuleva otstarbekohase infoga jõuülekandesüsteemi funktsioonide kohta.
*Valikul või ei ole olenevalt versioonist saadaval.
**Käed-vabad juurdepääs ja käivitus (ADML). Standardne, valikuline või ei ole olenevalt versioonist saadaval.
***Sport, Normal, Eco
****„Brake” funktsioon võimaldab sõiduki mahakiirendused ilma vajaduseta selleks piduripedaalile vajutada lihtsalt käiguhooba tahapoole liigutades. Kasutamisel mootorpidurina võimaldab see ühtviisi veel ka akude laadimise pidurdamise ajal.

TEABE ESITAMINE TÄIESTI UUEL TASANDIL
3D digitaalse näidikuplokiga kuvatakse juhi parimat tähelepanu ja vastavat tegutsemist võimaldaval viisil juhi silmade kõrgusele kõik juhtimiseks vajalik teave nagu näiteks naviseade ja juhiabid.
Süsteem kuvab info seadistatavate parameetrite alusel kahel, tähtsuse järgi esiplaanil ja tagaplaanil kuvamise tasandil.
Tähtsama loomuga teave nagu näiteks sõidukiirus ja ohutust puudutavad hoiatused tulevad teie tähelepanu koheseks äratamiseks kuvamisele hologrammide kujul.
IGAKÜLGSE ÜHENDUVUSEGA SUV LINNAMAASTUR.
Tänu TomTom® Traffic ühenduvusega 3D naviseadmele on teie käsutuses reaalajas liiklusinfo, teie teekonnale kuluv aeg nagu ka ohualad.
Püsige ühenduses duplitseerides oma nutitelefoni eelisrakendused puutetundlikule ekraanile kasutades selleks Mirror Screen funktsiooni.
Teie nutitelefon laetakse täis induktsioonimeetodil telefoni asetamisel laadimiseks ettenähtud alale(3) asukohaga keskkonsoolil, teile käepärases kohas, ühtviisi on reisijate mugavuse suurendamiseks reisijate käsutuses USB pesad nii esiistme kui ka tagaistmete juures.
FOCAL® HELI PUHTUS
Täitke oma uue PEUGEOT 2008 SUV linnamaasturi salong oma lemmikmuusikaga, mille puhas ja kvaliteetne esitus on tagatud eksklusiivse HiFi premium Focal helisüsteemiga®. Kõrgkvaliteetse Hi-Fi, rikka, puhta ja dünaamilise helipildi saavutamiseks salongis on reisijateruumi paigaldatud otstarbekohase paigutusega 10 kõlarit, seal hulgas keskkanal, 4 tweeterit, 4 wooferitja subwoofer.

MOOTORID
MEELIÜLENDAV VALIK

Kasutage ära võimalust valida just teile sobiv mootorivalik:
– Sõitmisel elektri jõul võimaldate endale laiema liikumisvabaduse ja vaba ligipääsu ka aladele, mis teistele masinatele keelatud.
– Sisepõlemismootoreid puudutavas osas on teil võimalus valida suure jõudlusega Euro 6 bensiini- ja diiselmootorite vahel, mis on kõik varustatud Stop&Start funktsiooniga

SÕITMINE PUHTALT ELEKTRI JÕUL
Väga mitmekülgne nii linnaliikluses kui ka maanteel, ühtviisi hea manööverdatavusega ning töökindel ja turvaline uus PEUGEOT e-2008 SUV linnamaastur on varustatud 100-kW (136-hj) elektrimootoriga.
Selle mootoriga kogete ülimat erksust kiirendamisel tänu vahetult saadaval olevale pöördemomendile 260 Nm.
Teie uue PEUGEOT e-2008 SUV linnamaasturi roolis saab teile osaks sõiduelamus, mida iseloomustab enne kõike erakordne sujuvus, dünaamilisus ja täielik müravabadus.
BENSIINIMOOTOR
PEUGEOT 2008 uus kompaktne SUV linnamaastur on saadaval varustatuna Euro 6 viimase põlvkonna PureTech bensiinimootoritega, mis on ülimalt kütusesäästlikud ning kõrgest klassist erksuse ja võimsusega.
Valikuvõimalus 4 bensiinimootori vahel:
• 1,2L PureTech 100 S&S kuuekäigulise manuaalkäigukastiga BMV6
• 1,2L PureTech 130 S&S BMV6
• 1,2L PureTech 130 S&S EAT8
• 1,2L PureTech 155 S&S EAT8
DIISELMOOTOR
Uus kompaktne PEUGEOT 2008 SUV linnamaastur on saadavalt Euro 6 standardi nõuetele vastava, eksklusiivse ‘BlueHDi’ tehnoloogiaga varustatud diiselmootoritega, mis on ühtaegu nii erakordselt suure jõudlusega kui ka keskkonnasäästlik.
Valida on kahe diiselmootori vahel:
• 1,5 l BlueHDi 100 S&S BVM6
• 1,5 l BlueHDi 130 S&S EAT8

AUTOMAATKÄIGUKAST
Sama säästlikult kui manuaalkäigukast, tagab uus 8-käiguline EAT8 automaatkäigukast tänu uuele elektrilisele käiguvahetusele ‘Shift and Park by wire’ ja roolil paiknevatele labadele kiired ja sujuvad käiguvahetused. Senisest kompaktsemana ja ‘Stop&Start’ tehnoloogiaga ühildatuna tagab see väiksema kütusekulu suurema jõudluse juures.
MANUAALKÄIGUKAST
Uus kompaktne PEUGEOT 2008 SUV linnamaastur on saadaval 6 käigulise BVM6 manuaalkäigukastiga:
• 1,2L PureTech 100 S&S BMV6
• 1,2L PureTech 130 S&S BMV6
• 1,5L BlueHDi 100 S&S BVM6

TEHNOLOOGIA
TULEVIKUKINDEL LINNAMAASTUR

Teie ohutuse suurendamiseks, manöövrite hõlbustamiseks ja sõidukit ümbritseva paremaks tajumiseks on uus PEUGEOT 2008 linnamaastur varustatud suurel hulgal tipptehnoloogiliste süsteemidega ja Peugeot’ viimase põlvkonna juhiabidega.

OPTIMAALNE TURVALISUS
Suurema turvalisuse tagamiseks roolis olles on teie käsutuses vastavad tehnoloogilised lahendused :
• Pimenurga aktiivseire süsteem
• ‘Active Safety Brake’
• ‘Distance Alert’
• Üle joone ja teepervele kaldumise aktiivhoiatus
• Tulede automaatlülitus
• Liiklusmärkide tuvastus ja sõidukiiruse soovitus
UUS PEUGEOT i-COCKPIT® 3D
Tundke rõõmu uue PEUGEOT’ 3D i-Cockpit® armatuuri ergonoomilisusest ja esteetilisusest
Avastage enda jaoks arvukalt uusi võimalusi, mida see teile pakub, seda nii bensiini- ja diiselmootoriga kui ka elektrilise mudeliversiooni korral:
• Kompaktne rool
• 10’’HD mahtuvuslik puutetundlik ekraan,
• Konfigureeritav 3D digiarmatuur
kuhu tuleb teave kuvamisele kahel ja vastavalt teabe tähtsusele parameetritaval näidutasapinnal
• Nutitelefoni toetamise ala ja induktiivlaadija
• 3D naviseade koos TomTom® Traffic funktsiooniga
• Mirror screen
• Teie juhtimisrežiimi puudutav teave …

TUNDKE RÕÕMU OSALISELT ISESÕITVAST SÕIDUKIST.
Uus kompaktne PEUGEOT 2008 SUV linnamaastur on varustatud margikohaste, viimase põlvkonna tehnoloogiatega nagu näiteks PEUGEOT Drive Assist Plus süsteemiga, mis võimaldab sõidukile osalise isejuhtivuse andvate funktsioonide haldamise. Sõiduraja hoidmise tuvastamise ja adaptiivse kiirusehoidiku süsteem on varustatud Stop & Go funktsiooniga ning võimaldab sõidki liikumiskiiruse automaatse kohandamise vastavalt eessõitja kiirusele ja otstarbekohase pikivahe hoidmise.
LAIENDAGE OMA TEGEVUSVABADUST
Teil on võimalus oma uue PEUGEOT 2008 linnamaasturi haardeomaduste kohandamiseks vastavalt teeoludele, valides selleks ühe kolmest Advanced Grip Control’ valikus olevast sõidurežiimist: liiv, muda või lumi. Ühtviisi on teil tänu ‘Hill Assist Descent Control’funktsioonile võimalus oma linnamaasturi kiiruse reguleerimiseks järskudel kallakutel.
SEADKE END SISSE
Muutke hõlpsamaks oma parkimismanöövrid parkimiskohale sisenemisel ja parkimiskohalt väljumisel ‘Full Park Assist’ parkimisabi aktiveerimisel käiguhoovast. Süsteem hoolitseb parkimise eest ise: leiab piisavate suurusega parkimiskoha, kiirendab ja pidurdab sõidukit ning pargib sõiduki parkimiskohale ükskõik kas risti või piki teega ilma, et selleks osutuks vajalikuks mis tahes sekkumine juhi poolt rooli keeramisel või vajutamisel pedaalidele.

MYPEUGEOT®

SÕIDUKI TOIMINGUTE JUHTIMINE DISTANTSILT
Kontopõhiselt isikukohastatavad ja sünkroniseeritud teenused teie käsutuses reaalajas tänu MyPeugeot® tasuta rakendusele :
• Hoidke silm peal oma sõiduki olekul (juhtimisandmed, lokaliseerimine).
• Lihtne ja kiire juurdepääs teenustele.
• Hallake oma sõiduki hooldust ja teenindust.
• Aku laadimislülituste lihtsus ja salongikliima sõidueelne ettevalmistamine teie uues PEUGEOT e-2008 linnamaasturis.

MYPEUGEOT®

GALERII

KÜTUSEKULU JA CO2 HEITMEKOGUSED

Andmed on hinnatud 2019. aasta oktoobris, ei laiene elektrilisele mudeliversioonile, ning on esitatud üksnes indikatiivsetena ja WLTP tüübikinnituse ootel.
• WLTP väärtused(1): Kütusekulu 4,5 kuni 6,2 kombineeritud sõidutsükli korral, 4,9 kuni 8,1 madalal kiirusel, 4,2 kuni 6,2 keskmisel kiirusel, 3,9 kuni 5,3 suurel kiirusel ja 5 kuni 6,4 väga suurel kiirusel WLTP järgi (l/100 km – CO2 heitmekogus (kombineeritud tsükkel) WLTP: alates 118 kuni 141 (g/km)

(1) Esitatud kütusekulu ja CO₂ heitmekoguste väärtused vastavad WLTP tüübikinnitusele (Määrus EL 2017/948). Alates 1. septembrist 2018 a toimub sõidukitele tüübikinnituse andmine vastavalt ülemaailmselt sõiduautodele laienevale ühtlustatud katseprotseduurile (WLTP), mis seisneb uues ja täpsemalt tegelikkust kajastada võimaldavas katseprotseduuris kütusekulu ja CO2 heitmete mõõtmiseks. Nimetatud WLTP protseduur asendab täies mahus seni testimiseks kasutatud Euroopa uue sõidutsükli (NEDC) protseduuri. Kuna katsetingimused vastavad täpsemalt tegelikkusele on ka WLTP protseduuri järgi mõõdetud kütusekulu ja CO₂ heitmekogused paljudel juhtudel suuremad kui NEDC protseduuri järgi mõõdetuna. Kütusekulu ja CO₂ heitmekoguste väärtused võivad varieeruda sõltuvalt otstarbekohasest varustustasemest, lisavarustusest ja rehvide tüübist. Täpsemat teavet selle kohta küsige oma lähimast müügiesindusest. Täpsem teave on leitav teie riigi PEUGEOT veebilehelt.

• NEDC väärtused (2): Kütusekulu 3,6 kuni 5 kombineeritud sõidutsükli korral, 3,3 kuni 4,5 linnavälise sõidutsükli korral ja 4,2 kuni 5,8 linnatsüklis NEDC järgi (l/100 km) – CO2 heitmekogus (kombineeritud tsükkel) NEDC: alates 96 kuni 113 (g/km)

(2) Kütusekulu ja CO2 heitmekoguste väärtused on määratud kindlaks vastavalt uuele WLTP määrusele (EL määrus 2017/948) ning saadud väärtused on teisendatud NEDC-ks, mis võimaldab võrreldavuse teiste sõidukitega. Lisateavet selle kohta küsige oma lähimast müügiesindusest. Väärtuste juures ei ole arvestatud sõiduki otstarbekohaste kasutustingimustega, sõidustiiliga, sõiduki varustustasemega ega lisavarustusega ning väärtused võivad varieeruda olenevalt kasutatavate rehvide tüübist. Rohkem teavet kütusekulu ja CO2heitmekoguste kohta leiate praktilisest käsiraamatust pealkirjaga „Uute sõiduautode tavapärased kütusekulud ja CO₂ heitmekogused”, mis on tasuta saadaval kõikides müügiesindustes