Uued autod

e-Partner

Tutvuge uue PEUGEOT e-Partner kaubikuga ning 100% elektrilise mootori eelistega.
e-PARTNERi elektrilisel kaubikul on kõik PARTNERi head ja teada omadused, mis täidavad sinu ja sinu ettevõtte vajadusi.

EELISED

ELEKTRILINE MOOTOR

Kuni 275 km
sõiduulatus* (WLTP)
0 g
CO2 heiteid
30 minutit
et taastada 80% sõiduulatusest*

Uus sõidukogemus
100% elektriline sõit pakub uusi elamusi ainsagi järeleandmiseta:
Identsed ja praktilised mahud, 2 pikkust, 2 kerekuju ja à la carte versioonid
Kandevõime kuni 800 kg
Pukseerimisvõime kuni 750 kg
Sujuv, raputustevaba sõit
Äkiline kiirendus tänu momentselt saadavale võimsusele
Vaikne mootor
Sõidumugavus tänu madalamale vibratsioonitasemele
Rahaline võit
Säästa tänu:
– Tavakütusest soodsamale energiakulule
– Madalamatele ülalpidamiskuludele
– ECO-režiimile, mis aitab optimeerida aku tööd
Lihtne kasutada
• Muutke elu lihtsamaks kiire ja intuitiivse laadimisega.

DISAIN


Jäädes truuks brändi power of choice ehk valikuvabaduse põhimõttele, säilitab uus PEUGEOT e-PARTNER kaubik bensiinimudelist tuttava jõulise ja võimeka stiili, mida täiustavad elektrimudelile iseloomulikud tunnused nagu “e-PARTNER” motiiv sõiduki tagaküljel.

PEUGEOT i-Cockpit® kuvab juhile kahe uue näidikupaneeli abil täiselektrilise sõiduki juhtimiseks vajalikku teavet.
Standardne analoog-näidikupaneel on kasulik elektrisõiduki haldamiseks ning pakub:

  • Võimsusmõõturit, mis näitab energia tarbimist*,
  • Kliimasüsteemi energiatarbimise näidikut**,
  • Aku laetustaseme näidikut,
  • Värvimaatriksit, mille abil saab ülevaate energiavoogudest, laadimisest (käimasolevast või planeeritust), sõiduulatusest ja pardakompuutri teabest.
Valikus on ka täisdigitaalne 10-tolline kõrge kvaliteediga näidikupaneel, mis on elektrikaubikute turul täiesti uus. PEUGEOT’ uusim graafiline disain teeb teabe kuvamise täielikult seadistatavaks ja sõitja vajadustele kohaldatavaks.
Näidikupaneelil on mitu kuvamisrežiimi, mida saab juhtida roolil asuva rulliku abil ja nii saab juht PEUGEOT i-Cockpiti® täpselt enda vajadustele kohandada. Näiteks võib esile tõsta navigatsiooni, elektrivoogude liikumise või hoopis juhiabisüsteemid – mis iganes juhile kõige vajalikum on.

Sõiduki keskel on navigeerimiskomplektiga ühendatud puutetundlik ekraan, millel on „Electric” menüü jaoks eraldi nupp. Seejärel saate liikuda menüüdes:

  • Flux”, et vaadata täpselt energiavoogude liikumist,
  • “Statistics”, et kuvada energiatarbimise statistika,
  • “Charge”, mis võimaldab seadistada laadimise kellaaega.

Igapäevaelu lahutamatuks osaks saanud nutitelefonid sobivad mugavalt ka uude PEUGEOT e-PARTNERisse. Teave kuvatakse kesksel ekraanil tänu MirrorScreeni ühilduvusele, sealhulgas on olemas Apple CarPlay™ ja Android Auto™ kasutamise võimalus.

Uue elektrikaubiku keskkonsool on kujundatud nii, et sinna sobiks ka uus „e-Toggle”* käiguvaheti ning kolme sõidurežiimi** ja „BRAKE” pidurdussüsteemi lülitid, mille abil saab sõiduulatuse pikendamiseks pidurdusintensiivsust suurendada, samuti leiab sealt nüüd hoiuruumi koos nutitelefoni juhtmevaba laadimisalusega.
Uue PEUGEOT e-PARTNERi baasvarustusse kuulub elektriline seisupidur. Lisaks põrandaruumi vabastamisele pakub see automaatne funktsioon mugavust ja meelerahu igapäevasõitudes.
*: annab ligipääsu Park/Reverse/Neutral/Drive ja Brake funktsioonidele.
**: Eco, Normal ja Power

EI MINGEID HEITGAASE, EI MINGEID KOMPROMISSE


Uus PEUGEOT e-PARTNER on saadaval samades versioonides nagu bensiini või diisliga variandid:

  • Kaubikud (kaks pikkust: Standard 4,40 m ja Long 4,75 m, kuni kolm istet Multiflex pingiga),
  • Mahukas kabiin (kuni viis istet, fikseeritud või klapitavad, ainult Long versioonil),
  • Kasutatav maht kuni 4,4 m³ Long versioonil (3,8 m³ Standard versioonil) on täpselt sama nagu sisepõlemismootoriga variantidel, sest akud on paigutatud põranda alla, kandevõimet mõjutamata
  • Kõrgus alla 1,9 m tagab ligipääsu enamikesse parklatesse.

Uus PEUGEOT e-PARTNER pakub veelgi rohkem võimalusi, vastamaks ka kõige kõrgematele nõudmistele. Saadaval on PRO ja PREMIUM viimistlusastmed, samuti „ready to go” versioonid ASPHALT (suurte vahemaade sõitjatele) ja GRIP (raskemate olude jaoks).

100% ELEKTRILINE TEHNOLOOGIA

Järgmise põlvkonna e-kaubiku efektiivsus

Elektriline mootor
100 kW (136 hj) elektrimootor pakub tänu 260 Nm pöördemomendile äkilist kiirendust ning sujuvat, hea dünaamikaga ja vaikset sõiduelamust*.
Elektriline jõuülekanne sarnaneb uue PEUGEOT e-EXPERT mudeliga. Tarbesõidukite koormusnõuete täitmiseks on see samuti reduktor-käigusüsteemiga.
*: Hoidke siiski sõidukit hoolikalt oma kontrolli all ja olge tähelepanelik väliskeskkonna suhtes, mis pole vaiksete sõidukitega harjunud.
Kõrgetasemeline akulahendus
PEUGEOT e-Partner elektrisõiduk (nii Standard kui ka Long versioonis) kasutab kõrgepingeakut, mille võimsus on 50 kWh, pakkudes sõiduulatuseks kuni 275 km (WLTP*), sõltuvalt versioonist ja kehtivast WLTP* sertifitseerimisprotokollist. Aku on leidlikult paigutatud, säilitamaks sõidukis ruumi nii sõitjatele kui ka kaubale.
50 kWh aku mahutavus tegelikes kasutustingimustes tagab, et 80% kasutajatest saavad ühe laadimisega sõita 190 km kuni 275 km. Sõiduulatus sõltub mitmest tegurist, eelkõige kiirusest ja mugavusvarustuse kasutamisest. Sõitjateruumi jahutusvedeliku ringlusega ühendatud aku optimeerib termokontrolli abil laadimisaega, tööulatust ja eluiga.
Aku garantii tagab 70% mahutavuse kaheksaks aastaks või 160 000 kilomeetri läbimiseni.
*: Ülemaailmselt ühtlustatud kergsõidukite katsemenetlused (Worldwide harmonised Light

SÕIDUULATUS JA LAADIMINE

WLTP* (ülemaailmselt ühtlustatud kergsõidukite testimisprotseduuride) andmete kohaselt on uue PEUGEOT e-Partneriga ühe laadimisega võimalik sõita kuni 275 km. WLTP-protokoll annab kasutajatele täpsema ja realistlikuma ülevaate sõiduulatusest vastavalt sõiduki tegelikule kasutusele.

Kiirus
Sõites püsivalt 130km/h on 100% elektrilise sõiduki sõiduulatus WLTP andmetega võrreldes poole väiksem.
TEMPERATUUR
Sõiduulatus võib kevadel ja talvel erineda kuni 35%. Laadijaga ühendatud auto eelsoojendamine on üks parimaid viise sõiduulatuse suurendamiseks ja kütte- ning jahutussüsteemi mõju vähendamiseks.
SÕIDUSTIIL
Sujuv kiirendamine ja regeneratiivse pidurdamise kasutamine võib sõiduulatust pikendada kuni 15%.
KAUBA TRANSPORTIMINE
Tarbesõiduki sõiduulatust mõjutab ka sõiduki kaal. WLTP andmete puhul on sõiduulatus arvestatud umbes poolega maksimaalsest kandevõimest.

LIHTSAD JA KIIRED LAADIMISLAHENDUSED

Uue PEUGEOT e-Partneri 275 km* (WLTP) sõiduulatuse maksimaalseks ärakasutamiseks on saadaval hulk laadimislahendusi.
Saadaval on kahte tüüpi pardalaadijaid, millega saab kasutada kõiki laadimislahendusi. Standardvarustuses on 7,4 kW ühefaasiline laadija, 11 kW kolmefaasiline laadija on saadaval lisavarustusena.
Sõitjateruumi jahutusvedeliku ringlusse ühendatud aku pakub tänu termo-reguleerimisele kiiret laadimist, optimeeritud sõiduulatust ja pikemat tööiga.

Laadimisava
E-Partnerit saab laadida sõidukiga kaasas oleva standardkaabliga tavalisest majapidamispistikust, või spetsiaalse tugevdatud pistikuga (Green’Up), mis lühendab laadimisaega 15 tunnini*.
Samuti saate soovi korral Wall Boxi kasutades oma elektrilist tarbesõidukit kiiremini ja ohutumalt laadida. Wall Boxiga kulub sõiduki aku täis laadimiseks:
  • 7 ½ tundi kasutades 7,4 kW Wall Boxi, millega saab ühendada standardvarustuses oleva 7,4 kW laadimiskaabli.
  • 5 tundi 11 kW Wall Boxi kasutamisega või 7 ½ tundi 7,4kW Wall Boxiga, mis on ühendatud lisavarustusse kuuluva 11 kW laadijaga.
Avalikes laadijates laadimine
Aku termo-reguleerimine võimaldab kasutada 100 kW kiirlaadimisjaamu ja saavutada 80% aku täituvus 30 minutiga*. Kogu Euroopas on saadaval lai, 185 000 avalikust laadimisjaamast koosnev võrgustik.
SÕIDUREŽIIMID
Uus elektriline PEUGEOT e-Partner pakub kolme sõidurežiimi:
  • Eco (60 kW, 190 Nm): soodustab suuremat sõiduulatust ja sujuvat sõitu,
  • Normal (80 kW, 210 Nm): optimaalne igapäevaseks kasutamiseks,
  • Power (100 kW, 260 Nm): optimeerib jõudlust raskete koormate transportimisel.
PIDURDUSREŽIIMID
Regeneratiivne pidurdamine pakub kahte erinevat mootoripidurdamise taset, mis võimaldab aeglustamise käigus akut laadida:
  • Mõõdukas (vaikerežiim), bensiini- või diiselmootoriga sõidukile sarnase tunde saamiseks,
  • Suurendatud (vajutades käigukasti hoova nupule „B”), kiiremaks aeglustamiseks gaasipedaali vabastamisel, suurendades sellega sõiduulatust.

KASUTUSKULUD

Peugeot’ eesmärk on pakkuda samaväärset TCO-d* ehk kasutuskulu nii sisepõlemismootori kui ka elektrisõiduki puhul, võttes arvesse kõiki suuremaid ja väiksemaid kulusid lisaks liisingumaksele.
Elektrisõiduki ostukulud on küll kõrgemad, kuid arvesse tuleb võtta kõiki tegureid:

  • parem jääkväärtus kasutatud sõiduki müümisel,
  • hüvitised ja toetused,
  • madalamad hoolduskulud (umbes 50% vähem 48 kuu jooksul),
  • madalamad energiakulud (kuni 70% vähem kui bensiini/diiselmootoriga).