Uued autod

Tehnoloogia

BOXER KATALOOG

PEUGEOT Boxerile on saadaval hulgaliselt tõhusat, sõitmist hõlbustavat varustust, millega on tagatud ühtviisi nii teie kui ka reisijate turvalisus.

TEHNOLOOGIAD JA KOMMUNIKATSIOONIVAHENDID

JUHIABISÜSTEEMID

Uus programmeeritav kiiruse regulaator ja püsikiirusehoidji annavad kindluse sõiduki kiiruse püsimisest seadistatud kiirusel ilma liigse võimlemiseta.

Seeriavarustuses ESP koos Hill Descent Control lisavarustusega seotuna intelligentse veojõukontrolli süsteemiga võimaldab juhile ühtlase kiiruse hoidmise kiirusel alla 30 km/h ning tagab masina juhitavuse mudastel või lahtise kruusaga kallakutel kaldega vähemalt 8%, ilma et juhil tarvitseks seejuures vajutada gaasi- või piduripedaalile.

Load Adaptative Control funktsiooni kohandab ESP sekkumist vastavalt sõiduki koormatusele ja koorma jaotusele masinas. See süsteem võimaldab omalt poolt sõiduki hoidmise valitud trajektooril ka kõige kriitilisemates olukordades Rehvi alarõhu tuvastamise süsteemiga või olenevalt mudeliversioonist lisavarustuses) on kõik rattad varustatud rõhuanduriga teavitamaks rehvirikkest ja rehvi tühjenemisest.

Sõidurajalt soovimatu kõrvalekaldumise hoiatussüsteem  jälgib tahavaatepeegli taha paigaldatud kaamera abil pidevalt teekattemärgistust PEUGEOT Boxeri, tuuleklaasil paiknev andur loeb liiklusmärke ning juhib kaugtulede automaatset ümberlülitust lähituledele vastutuleva sõiduki tuvastamisel.

peugeot-box-JUHIABISÜSTEEMID

OHUTUS

Täiesti uue kontseptsiooniga pidurisüsteem on omandanud uued mõõtmed ja tõhususe eesmärgiga suurendada nii masina mürasummutust kui ka tõsta pidurite tõhusust. Põhivarustuses nelja ketaspiduriga PEUGEOT Boxeri pidurisüsteemi iseloomustab ühtviisi nii tõhusus kui ka vastupidavus.

Parima võimaliku nähtavuse tagamise eesmärgil on PEUGEOT Boxer saadaval veel ka pamper alaosaga integreeritud, polükarbonaadist udutuledega.

Reisijate kaitsmise eesmärgil võimaliku löögi korral on PEUGEOT Boxer varustatud õhkpatjadega: 1 juhi turvapadi ja 1 juhi kõrvalistuja turvapadi ees; 2 külgmist turvapatja; 2 turvakardinati.

PEUGEOT Boxeri struktuursed tugevdused:

  • tugevdatud, programmeeritud deformeerumisega struktuur sõiduki esiosas löögiga kaasneva energia neelamiseks
  • ühtse terviku moodustav jäik terasstruktuur reisijate turvalisuse tagamiseks ning tugevdustega esiuksed, mis kõik annavad oma osa kere üldise jäikuse tagamisel
  • spetsiaalselt väljatöötatud mõõtudega esisild, mis võimaldab energiast ühe osa suunamise laupkokkupõrke korral kere alla
  • juhi vigastuste ärahoidmiseks kontrollitud suunas eemalduv pedaaliplokk ja roolisammas.

VÄLINE DISAIN

PEUGEOT Boxeri esiosa on saanud täiesti uue väljanägemise, milles väljendub ühtviisi nii tänapäevane stiil kui ka vastupidavus:

Uued imposantsed pamperid maksimaalse turvalisuse tagamiseks Uus, rõhutatud siluetiga kapott Uued, olenevalt mudeliversioonist lisavarustuses olevate LED päevasõidutuledega esituled Esiosast alguse saanud stiiliuuendusi on järgitud ka uuenenud tagatulede juures.

SISEDISAIN

Sõiduki funktsionaalses ja mugavas sisemuses tulevad ühtviisi selgelt esile nii PEUGEOT Boxeri varjamatu elegants kui ka kvaliteet. Rool on endisest modernsema disainiga ning loob kindlustunde juba esimest pilgust. Mugavuse suurendamiseks ja parema haarde saavutamiseks on rool lisavarustuses saadaval muidu Pack Look 2 varustuse hulka kuuluva nahkkattega. Tehniliselt uue lahendusega armatuurlaud hõlmab endas raadiot täiesti uuest autoraadiote valikust, istmed aga on kaetud uue, valdavalt musta värvi ning punase ja halli mustriga pikitud Darko kattematerjaliga.

MOBIILSE KONTORIGA KAASNEVAD MUGAVUSED

JUHIISTE
LAUD KIRJUTAMISEKS JA VAHENDITE ÄRAPAIGUTAMISEKS

JUHIISTE

Parima võimaliku mugavuse tagamise eesmärgil on juhiistme kõrgus reguleeritav (i: lisavarustus) vastavalt juhi kehakaalule (kuni 130 kg). Juhiistme külgsuunaline asendivalik ja küünarnukitugi (i: põhivarustuses) võimaldavad juhikoha seadistamise nii mugavaks kui võimalik.

LAUD KIRJUTAMISEKS JA VAHENDITE ÄRAPAIGUTAMISEKS

PEUGEOT Boxer pakub rikkalikult praktilisi panipaiku, kokku mahus 73 l, eesmärgiga võimaldada kabiini muutmine sama süsteemseks, kui seda on kontor.