PISTIKHÜBRIID TEHNOLOOGIA

Uudised

PISTIKHÜBRIID TEHNOLOOGIA

PEUGEOT kui iga tehnoloogilise revolutsiooni peategija on tõsiselt pühendunud energia ülemineku teemale ühe kindla veendumusega: tehnoloogia on alati olnud, on ja peab jääma autondusega kaasnevate rõõmude teenistusse. Pistikhübriidi tehnoloogia ühendab sõitmiseks kaks energiaallikat: elektrimootor on ühendatud aku ja bensiiniga töötava sisepõlemismootoriga. Nii on võimalik kasutada lühikeste sõitude puhul 100% elektri toitel sõitmist
(kuni 59 km WLTP järgi, 69 km NEDC järgi) ja pikkade sõitude puhul sisepõlemismootorit.

PEUGEOT pakub pistikhübriidsõidukeid, mille hulka kuuluvad 508, 508 SW ja linnamaastur 3008
(saadaval nelikveoga).

PEUGEOT 508 PEUGEOT 508 SW PEUGEOT 3008

HÜBRIIDMOOTOR
Kombinatsioon elektrimootorist ja bensiinimootorist

BENSIINIL TÖÖTAV SISEPÕLEMISMOOTOR
1,6-liitrine PureTech mootor on leidnud uue konfiguratsiooni, seda otstarbekohaselt generaator-starter koosluse ja spetsiifilise jahutuspinna lisamise teel. Mudeli HYBRID võimsus on 180 hj ja mudeli HYBRID4 võimsus 225 hj.
UUS ELEKTRIL TÖÖTAV AUTOMAATKÄIGUKAST
PureTech mootoriga on ühendatud uus, PEUGEOT PISTIKHÜBRIIDile spetsiifiline 8-käiguline e-EAT8 (Electric Efficient Automatic Transmission – 8-käiguline) automaatkäigukast. Käigukastiga ühendatud elektrimootor annab esisillale 110 hj / 80 kW.
OPTIMAALSED JA MÄRKAMATUD ÜMBERLÜLITUSED
Elektrilist ja sisepõlemisrežiimi vahetavad vajaduse järgi bensiinimootori jõumomendi muundur ja märg, mitme kettaga sidurisüsteem. Kõik need muudatused on suurendanud jõumomenti 60 Nm võrra ning parandanud sõiduki reaktsiooni.
ELEKTRILINE TAGASILD
HYBRID4 mudeliversioonide, hulga stabilisaatoritega tagasild on varustatud inverteriga 110 hj / 80 kW elektrimootoriga ja reduktoriga nelikveolise veoskeemi jaoks. Selle integreerimisel kasutusvõimalustele mingeid järeleandmisi tehtud ei ole.

AKU
Läbitav vahemaa on kuni 59 km (WLTP järgi)

Kõrgepinge aku on liitium-ioon tüüpi (300 V) ja paikneb asukohaga nii HYBRID mudeliversioonil kui ka HYBRID4 mudeliversioonidel teise istmerea istmete all. Aku on mahutavusega vahemikus 11,8 KWh (HYBRID) kuni 13,2 KWh (HYBRID4). See võimekus tagab 100% elektrilisel režiimil läbitava vahemaa kuni 59 kilomeetrit WLTP järgi (69 kilomeetrit NEDC järgi). Aku garantii 70% ulatuses selle laadimismahust kehtib 8 aastat või 160 000 km.
CO2 emissiooni optimeerimiseks kasutage igapäevaste linnasõitude puhul 100% elektrilist sõitmist. Elektrisõitude puhul on maksimaalne kiirus 135 km/h, enne kui sisepõlemismootorile üle minnakse.

LAADIMINE
Kiire ja lihtne

Diskreetselt paigaldatud laadimispistiku luuk paikneb sõiduki vasakul tagatiival. Laadimissüsteem mahub hõlpsasti spetsiaalsesse hoiukohta pagasiruumi põranda all.
• alla 7 tunni tavalisest pistikupesast (3,7 kW, 8 A laadija)
• 4 tunniga Green’up® jõupistiku abil (3,7 kW, 14 A 4 tunniga)
• Alla 1 h 45 minuti, kasutades Wallboxi (7,4 kW, 32 A laadija, saadaval lisavarustusena).
Teie sõidukile on olemas laadimislahendus nii teel, kodus kui ka tööl. Meie Charge My Car teenuse abil saate oma teekonnad hõlpsasti ette valmistada ja autot avalikes laadimisjaamades laadida

UUED FUNKTSIOONID
Sõidumõni lisavad funktsioonid

UUS FUNKTSIOON BRAKE
Juht saab aktiveerida enneolematu funktsiooni Brake, mis võimaldab sõidukit piduripedaali vajutamata aeglustada. Toimides mootorpidurina võimaldab see muuhulgas aku laadimist näiteks laskumistel. Sõidurežiimil Drive tuleb režiimi Brake kasutamiseks lükata automaatkäigukasti juhtkang tahapoole, režiimi Shift and Park.

UUS FUNKTSIOON e-SAVE
E-SAVE funktsioon võimaldab kasutada elektrilist töörežiimi alati, kui seda soovite. See võimaldab juhtidel säästa osa elektrienergiast, mida saab sõidu ajal alati soovitud hetkel kasutada. Seda funktsiooni saab kasutada näiteks elektrienergia säästmiseks eeldatavate liiklustakistustega olukordade jaoks.
Seda funktsiooni saab hõlpsasti kasutada puuteekraanilt spetsiaalsest menüüst e-SAVE. Tuleb lihtsalt valida sõidurežiimiks nullheitmete režiim, et aktiveerida vajaduse korral 100% elektriline sõitmine.

peugeot-508phev

PEUGEOT I-COCKPIT®
Särtsu täis juhtimiselamus

Hübriidmudeliversioonidele mõeldud PEUGEOT i-Cockpit® tagab kõigi juhtimiseks vajalike andmete (sõidurežiim, elektritarbimine, elektritoitel läbitav vahemaa jne) kättesaadavuse juhi vaateväljas. See on täielikult konfigureeritav ja kohandatav.
Tahhomeetrit asendab võimsusmõõdik, mis paikneb digitaalse näidikuteploki parempoolses osas. See koosneb kolmest hõlpsasti eristatavast alast:
• ECO, mis vastab energiat säästvale juhtimisele
• POWER, mis vastab dünaamilisele, sportlikumaid elamusi pakkuvale sõidustiilile
• laadimist tähistav CHARGE, mis näitab juhile akude laadimist võimaldavaid elektri taastootmise faase, peamiselt neil hetkedel, kui jalg on gaasipedaalilt ära.
Ühel ja teisel pool näidikuteplokki paiknevad kaks näidikut, millest üks näitab kütusetaset ja teine elektri ressurssi. Mõlema näidiku all on ühtviisi tähistatud hetkel võimalik läbitav vahemaa kilomeetrites.

RIKASTATUD SÕIDUELAMUS
Lihtne ja intuitiivne ergonoomia

Laadimise kestel võimaldab näidikuteplokk tutvuda läbisõiduulatusega taastoodetud elektri jõul, aku laetuse määraga taastoodetud elektrienergiaga, akude laadimise kiirusega ja akude täislaadimiseni jäänud ajaga.
Puutetundlikul ekraanil on ka hübriidi menüü. Sealt pääseb uue info juurde:
• energiavoogude leht, kus on näha hübriidsüsteemi toimimise olek
• laadimisjaamade asukohad lisaks tanklatele huvipunktide valikuks
• ainult elektrilises režiimis läbitav vahemaa
• kogu läbitav vahemaa (elekter + sisepõlemismootor).

MYPEUGEOT® RAKENDUS

TEIE SÕIDUKI FUNKTSIOONIDE KAUGJUHTIMINE

Tundke rõõmu just endale vajalikest ja oma kontoga sünkroniseeritud teenustest reaalajas tänu MyPeugeot® tasuta rakendusele:
• Hoidke silm peal oma sõiduki olekul (juhtimisandmed, lokaliseerimine).
• Lihtne ja kiire juurdepääs teenustele.
• Hallake oma sõiduki hooldust ja teenindust.
• Hallake vaevatult oma uue PEUGEOT pistikhübriidi aku laadimislülitusi ja reisijateruumi sisekliima sõidueelse ettevalmistuse lülitusi

MYPEUGEOT®